סיבה מספר 1 - חוסר מיקוד
למרות שהרשימה היא לא בסדר חשיבות אין ספק שזאת הסיבה מספר אחת. הרשו לי לשתף אתכם בפרויקטים הראשונים שעשיתי:
1. חקרתי 3 מוצרים ל-PPC ועליתי עם קמפיין אחד. מוצר אחד נפסל ועוד אחד באמת שאני לא יודע מה קרה לו.
2. עשיתי קמפיין שיווק שיחתי למוצר רביעי שלא הצליח. המוצר לא התאים לשיטה.
3. עברתי לאוטובלוג. לפחות נשארתי עם אותו מוצר. גם כאן המוצר לא התאים לשיטה.
לצורך הקמפיין למדתי לבנות אתרים על שתי פלטפורמות שונות, זגזגתי בין כלי מחקר מילים ושיטות פרסום ועוד ועוד.
אני בטוח שאם הייתי מתמיד במוצר אחד עם שיטה אחת אז משהו היה קורה.
סיבה מספר 2 – לא חיפשתי עזרההאמנתי שאפשר להצליח מלקרוא קצת באינטרנט ולנסות ליישם לבד. זה לא עובד ככה. חייבים להכיר אנשים ולשלם על מקורות מידע איכותיים.
סיבה מספר 3 – ניסיתי לשווק מוצר ולא לשווק לנישהכמובן ששמעתי את העצה הזאת הרבה פעמים. אבל, הצלחתי לשכנע את עצמי שאנשים שסובלים מצרבת זאת נישה. זה לא. זה מוצר.
נישה זה קהל יעד שאפשר לשווק לו 10 מוצרים שונים. ולא, 10 מדריכי דיאטה הם לא 10 מוצרים שונים.
סיבה מספר 4 – ניסיתי לעשות הכול לבדאני חושב שהקדשתי מעל לחודש ללמוד איך להרים אתר. זה חודש ללא הכנסות שלעולם לא יחזור. נכון שהיום אני יודע להרים אתר בחצי יום בזכות זה, אבל אני לא בטוח שזה היה שווה את הזמן.
סיבה מספר 5 – האמנתי שפרילנסרים יפתרו לי את הבעיותהתוצאה הייתה שקיבלתי תוצרים שמצד אחד לא יכולתי להשתמש בהם ומצד שני לא יכולתי לבוא לפרילנסרים בטענות. הם פשוט עשו את מה שביקשתי ולא את מה שהתכוונתי אליו.
אם אתה לא יודע מה אתה צריך, אף פרילנסר בעולם לא יעשה את זה בשבילך.
סיבה מספר 6 – הקדשתי יותר מידי זמן וכסף בלימודיםאחרי שהבנתי שזה לא עובד ושאני צריך עזרה התחלתי ללמוד. שלא תבינו לא נכון, אני מאוד בעד לימודים. אבל, וזה אבל גדול, לימודים צריכים להשלים את העשייה.
אני נכנסתי לשוונג של לימודים. שאלתי מה עוד כדאי לי לדעת ולא מה עוד כדאי לי לעשות.
השיטה שאני ממליץ עליה היא להתחיל לעשות משהו מתוך הבנה כללית, להיתקע ואז לחפש עזרה ספציפית לבעיה.
סיבה מספר 7 – האמנתי שיש סוד